Drepturile Consumatorului si retururi

Renuntarea la cumparare" / Cadrul legal:

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanta: 'Consumatorul (Clientul) are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Consumator (Client/Cumparator).'

NOTA: Produsele rezervate online ce au ca modalitate de livrare "ridicare de la sediu", nu beneficiaza de retur. Acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa caracteristicile si/sau functionalitatea la receptie, fiind asigurata “prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului”, potrivit legii.

De asemenea produsele la comanda, care nu figureaza in stocul Vanzatorului, in speta Vending Outlet Store Srl dar pot fi aduse dintr-un stoc extern (de regula stocul Producatorului) nu pot fi returnate intrucat orice comanda de acest gen imbraca forma unei comenzi personalizate si este considerata comanda ferma cu obligatie de achizitie.

Atentie: comanda trebuie finalizată de la distanță / achitata deja, ca să puteți beneficia de dreptul de retur în 14 zile calendaristice!

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu etichetele intacte, ambalajul original si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Inainte de efectuarea returului si trimiterea produselor, te rugam sa citesti cu atentie conditiile POLITICII DE RETUR de mai jos.

POLITICA DE RETUR:

  1. Politica de retur prezentata mai jos se refera exclusiv la produsele comandate online si livrate prin curier. Nu pot fi returnate produsele achizitionate direct de la sediul Vending Outlet Store Srl, acestea putand face cel mult obiectul garantiei (daca este cazul).

  2. Returul produselor va avea loc în termen de maxim 14 zile calendaristice de la data livrarii efective.

  3. Este necesar ca produsele sa fie returnate in ambalajul original. Acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezinta urme de utilizare, care nu au toate accesoriile si etichetele intacte si nici cele care nu sunt prezentate impreuna cu toate documentele care le-au insotit: factura (se va prezenta in copie), chitanta de la curier (se va prezenta in copie), certificat de garantie, manual de utilizare (daca exista), accesorii, etc. 

    Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, urme de folosire sau interventii neautorizate, astfel incat obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea initiala prin reparare si scaderea contravalorii. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta lovituri, ciobiri, zgarieturi sau alte deficiente de natura externa nesemnalate ca fiind defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului in scris impreuna cu poze la adresa de email office@vendingoutlet.ro

  4. Dreptul de retur se pierde si daca produsele au fost intretinut defectuos sau au suferit interventia unor persoane neautorizate (spre exemplu alte ateliere de service) sau daca produsul a fost folosit in alte scopuri decat cele pentru care a fost construit. NU se primesc produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.

  5. In cazul in care una sau mai multe componente ale produsului prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri sau alte deficiente de natura externa, Vanzatorul isi rezerva dreptul in conditiile legii de a accepta returul cu scaderea contravalorii respectivelor componente.

  6. Toate produsele returnate vor fi verificare din punct de vedere al calitatii si al respectarii conditiilor de returnare de mai sus. Recomandarea noastra este sa verificati cu atentie fiecare produs dupa primirea comenzii dvs., starea, eticheta și ambalajul acestuia, astfel incat sa ne puteti semnala in timp util eventualele neconformitati.

  7. Ne rezervam dreptul de a refuza returul, daca in urma propriilor verificari, produsele nu respecta conditiile de retur mentionate.

  8. In cazul in care returul indeplineste conditiile, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani, inclusiv pentru plata cu cardul sau plata in rate intra in sarcina clientului si vor fi scazute din valoarea rambursului. In cazul restituirii produselor direct la sediul nostru, returul va fi verificat pe loc si daca indeplineste conditiile de returnare descrise la pct. 1-6, cumparatorul primeste contravaloarea produselor returnate, prin transfer bancar, in termen de 14 zile lucratoare, aplicandu-se aceeasi politica de retur ca de la paragraful anterior.

Atentie! Echipamentele second-hand nu fac obiectul politicii de retur!! Produsele pentru retur vor fi expediate de catre client prin orice firma de curierat la adresa mentionata mai jos. Costul transportului produselor catre depozitul nostru, intra in atributiile Cumparatorului.

ADRESA DE RETUR:
Vending Outlet Store Srl
Strada Preot Sebe Costin 48
Chiajna, judet Ilfov, cod postal 077040
0757.234.144

NU PRIMIM COLETE RETUR PRIN POSTA ROMANA CU RIDICARE DE LA OFICIUL POSTAL PENTRU CA NU SUNTEM INSTIINTATI DE PRIMIREA ACESTORA SI SE VOR INTOARCE INAPOI.

IMPORTANT:

  • Clientul TREBUIE sa achite transportul in momentul in care preda returul curierului! Clientul nu trebuie sa opteze pentru plata Ramburs, acest lucru nu este posibil iar coletul va fi astfel refuzat de catre noi. 
  • În cazul unui retur al unei comenzi la care transportul pentru livrarea initiala a fost platit de client, suma transportului nu va fi restituita. Suma  restituita va fi doar cea a produsului/produselor returnate.
  • In cazul unui retur al unei comenzi la care clientul nu a achitat sau a omis plata transportului retur, la restituirea sumei de bani se va retine contravalorea transportului retur.